My Blog List

Tuesday, March 10, 2009

PERMATA SURI










Faedah mengamalkan PERMATA SURI


Mengeratkan hubungan kelamin. Mengurangkan masalah keputihan.
Menegangkan kulit faraj. Mengurangkan lelehan lendir. Memperbaiki tisu dan mengecutkan rahim yang rosak atau kembang. Mencuci dan mengeringkan luka selepas bersalin. Mengurangkan kegatalan dan bengkak pada faraj. Memberikan bau harum pada vagina. Memberikan kesegaran pada bahagian pinggang dan sendi-sendi serta menghilangkan rasa mengantuk. Fungsi kandungan herba adalah untuk menyingkirkan toksin dalam badan.



Testimoni Pengguna Permata Suri

“ Saya adalah seorang wanita berusia 40 tahun, mempunyai 6 orang cahaya mata. Masalah saya adalah sering kesepian. Ini adalah kerana suami saya jarang pulang ke rumah. Selalu “outstation”, bermesyuarat dan bermaca-macam alasan lagi. Namun setelah diperkenalkan produk ini, semuanya telah berubah…..Suami saya sudah mula lekat di rumah dan amat jarang sekali meninggalkan saya lagi..Syukur kepada Allah kerana menemukan saya dengan produk ini”
Pn. Sabariah, Tumpat.
“Sejak dari mula akil baligh (datang bulan), saya telah menghadapi masalah senggugut. Akibat daripada itulah saya tidak dapat hadir ke sekolah dengan baik. Setiap kali datang bulan, pasti saya tidak dapat hadir ke sekolah dan ia mengganggu sesi pembelajaran saya. Suatu hari, kawan emak saya memperkenalkan produk Permata Suri dan Joshi Pad (tuala wanita) CNI kepada saya. Oleh kerana tidak tahan lagi untuk menanggung kesakitan, saya terus mencubanya. Alhamdullilah bulan yang seterusnya masalah saya semakin berkurangan dan hampir tiada lagi. Terima kasih kepada Makcik Hawa dan CNI kerana memperkenalkan saya produk yang sungguh luar biasa. ”
Sarimah Nordin, USM, Pulau Pinang.
UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI …
WAN
012 2824447

http://www.cni4u.com/Izz

No comments: